loading...
اخبار انتخاب سنتر
حسام الدین صالحی بازدید : 21 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8010 یکی از جدیدترین محصوولات شرکت دوو است.

 

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8010

 

موتور تسمه ای

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8010 دارای موتور تسمه ای است؛ موتور های تسمه ای دارای سیستم ساده ای هستند بنابراین به راحتی قابل تعمیر یا تعویض خواهند بود . از حیث بالانس شدن نیز دارای کمترین مشکل هستند.

حسام الدین صالحی بازدید : 24 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

لباسشویی دوو پریمو مدل DWK-PRIMO93

لباسشویی دوو پریمو مدل DWK-PRIMO93 که یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارار ترین لباسشویی های دوو به حساب می آید ، دارای یک مخزن 9 کیلویی است. بنابراین برای خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. موتور این لباسشویی از نوع بدون تسمه و دایرکت درایو می باشد و دارای دور موتور 1400 دور در دقیقه است.

 

لباسشویی دوو پریمو مدل DWK-PRIMO93

 

 

 

14 برنامه شستشوی مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول دارای سیستم ضد چروک برای اتوکشی آسان و سیستم حباب ساز است. اما نکته مهمی که این لباسشویی دوو را از سایر برندها متمایز می کند مصرف کم انرژی در آن است. گرید انرژی این لباسشویی +++A است که تا 35% کاهش در مصرف انرژی را شاهد خواهید بود.

حسام الدین صالحی بازدید : 21 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

از جمله جدیدترین و مدرن ترین محصولات شستشو و نظافتی که توسط شرکت دوو الکترونیک تولید شده است می توان به لباسشویی های سری پریمو اشاره کرد. این لباسشویی ها تحت عنوان مجموعه White Land طراحی شده اند. مهمترین نکته ای که در برخورد اول با این محصولات نظرتان را جلب خواهد کرد ، پنل پیشرفته ، صفحه نمایش لمسی و درب کاور دار آن است. طراحی بدنه این لباسشویی ها بسیار زیبا و شیک و باب طبع مشکل پسندان است. ویژگی مهم دیگر لباسشویی های این سری ، درجه مصرف انرژی +++A است.

 

 

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO81 دارای موتورهای دایرکت درایو هستند. در این سری تسمه حذف گردیده و طراحی بدنه پیشرفت چشمگیری داشته است. در این سری محصولات ، میزان تعادل و ثبات دستگاه افزایش یافته و باعث شده است تا لرزش و صدای کمی در مراحل شستشو داشته باشد. همچنین حالت صرفه جویی در این محصولات وجود دارد که باعث میشود میزان انرژی برق و آب کمتر شود. شما میتوانید از پنل دستگاه زمان آن را انتخاب کنید.

primo - لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO81

 

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO81

این مدل از لباسشویی سری پریمو دارای ظرفیت 8 کیلوگرم میباشد و برای خانواده های با جمعیت متوسط بسیار مناسب است.ظرفیت در ماشین لباسشویی همان گونه که در بالا گفته شد از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام خرید این دستگاه ارزشمند به آن توجه نمود.توجه داشته باشید که در انتخاب این گنجایش دقت کافی را داشته باشید تا باعث هدر رفتن میزان انرژی و پرداخت هزینه های اضافی نشوید. لباسشویی 8 کیلویی دوو دارای دور موتور 1400 دور در دقیقه میباشد.دور موتور به تعداد چرخش دور دیگ در هر دقیقه میباشد.این عمل که فقط در حالت دور خشک کن لباسشویی امکان پذیر است هر چه تعدادش بیشتر باشد میزان خشکی لباس نیز سریعتر میشود و در مدت زمان کمتری لباس خشک شده را تحویل میگیرید.

حسام الدین صالحی بازدید : 29 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

سری ذن یانگ (Zen Young)

لباسشویی های سری ذن یانگ دوو ، یکی دیگر از لباسشویی های مدرن و هوشمند از مجموعه White Land می باشد. طراحی بسیار زیبا و شیک و عملکرد عالی در این دستگاه ها ، آن ها را به محصولاتی پر طرفدار در سراسر جهان تبدیل کرده است. در این سری لباسشویی ها ، انواع برنامه های شستشو گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری نام برد. استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است. اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها +++A است.

 

zen young

 

 

 

direct-drive-motor1

 

لباسشویی دوو سری ذن یانگ مدل DWK-YOUNG84

ماشین لباسشویی دوو سری ذن یانگ مدل DWK-YOUNG84 با رنگ بدنه سفید / سیلور و دور موتور 1400 دور در دقیقه ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد. لباسشویی Daewoo YOUNG84S به دلیل داشتن ظرفیت 8 کیلویی ، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی ، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود . یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد . دیگ تعبیه شده برای این لباسشویی دوو که ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد ، نسل جدید درام  (Emerald Drum) است که از صدمه دیدگی البسه جلوگیری می نماید و اصطکاک میان لباس‌های درحال شستشو و دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

حسام الدین صالحی بازدید : 31 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO91

شرکت دوو در ادامه تولید لباسشویی های هوشمند خود ، از سری لباسشویی های حرفه ای و مدرن با نام ذن پرو (ZenPro) رونمایی کرد. این سری از محصولات تحت عنوان کلی تر مجموعه White Land عرضه شده اند. طراحی بسیار زیبا و عملکرد بالای این دستگاه ها ، آنها را در میان کاربران بسیار محبوب کرده است. . در این سری لباسشویی ها ، انواع برنامه های شستشو گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری نام برد.

 

استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است. از دیگر مزایای لباسشویی های سری ذن پرو می توان به مصرف پایین انرژی در آن اشاره کرد. گرید انرژی این محصولات A+++ است ، بدین معنا که تا 35% صرفه جویی در مصرف انرژی در این دستگاه ها لحاظ شده است.

 

 

primo - لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO91

 

 

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO91

این لباسشویی دوو سری پریمو که یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارار ترین لباسشویی های دوو به حساب می آید ، دارای یک مخزن 9 کیلویی است. بنابراین برای خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. موتور این لباسشویی از نوع بدون تسمه و دایرکت درایو می باشد و دارای دور موتور 1400 دور در دقیقه است. 14 برنامه شستشوی مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

همچنین این محصول دارای سیستم ضد چروک برای اتوکشی آسان و سیستم حباب ساز است. اما نکته مهمی که این لباسشویی دوو را از سایر برندها متمایز می کند مصرف کم انرژی در آن است. گرید انرژی این لباسشویی +++A است که تا 35% کاهش در مصرف انرژی را شاهد خواهید بود.

حسام الدین صالحی بازدید : 22 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8042 سری کاریزما (Charisma)با درب بزرگ، از جدیدترین محصولات خانواده وایت لند (White Land) دوو می باشد. این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور دایرکت درایوا می باشدکه در بازار امروزی حرفی برای گفتن دارد.

 

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری Charisma مدل DWK-8042

 

موتور دایرکت درایو 

ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها یکی از مهمترین وسیله پرکاربرد در خانه است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8042 نیز دارای موتور دایرکت درایو است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار می باشند که بسیار صدای کمی دارند.

 

حسام الدین صالحی بازدید : 18 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

سری پریمو (PRIMO)

از جمله جدیدترین و مدرن ترین محصولات شستشو و نظافتی که توسط شرکت دوو الکترونیک تولید شده است می توان به لباسشویی های سری پریمو اشاره کرد. این لباسشویی ها تحت عنوان مجموعه White Land طراحی شده اند. مهمترین نکته ای که در برخورد اول با این محصولات نظرتان را جلب خواهد کرد ، پنل پیشرفته ، صفحه نمایش لمسی و درب کاور دار آن است. طراحی بدنه این لباسشویی ها بسیار زیبا و شیک و باب طبع مشکل پسندان است. ویژگی مهم دیگر لباسشویی های این سری ، درجه مصرف انرژی +++A است. لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO83 دارای موتورهای دایرکت درایو هستند. در این سری تسمه حذف گردیده و طراحی بدنه پیشرفت چشمگیری داشته است. در این سری محصولات ، میزان تعادل و ثبات دستگاه افزایش یافته و باعث شده است تا لرزش و صدای کمی در مراحل شستشو داشته باشد. همچنین حالت صرفه جویی در این محصولات وجود دارد که باعث میشود میزان انرژی برق و آب کمتر شود. شما میتوانید از پنل دستگاه زمان آن را انتخاب کنید.

 

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO83

 

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO83

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO83 با رنگ بدنه سفید درب استیل و دور موتور 1400 دور در دقیقه ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد. لباسشویی Daewoo PRIMO83 به دلیل داشتن ظرفیت 8 کیلویی ، برای منازل با جمعیت 5 نفر مناسب خواهد بود و بطور کلی ، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود . یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد . دیگ تعبیه شده برای لباسشویی PRIMO83 دوو که ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد ، درام الماسه نسل جدید (Star Drum) است که از صدمه دیدگی البسه جلوگیری می نماید و اصطکاک میان لباس‌های درحال شستشو و دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

 

حسام الدین صالحی بازدید : 19 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

سری ذن لایف (ZEN LIFE)

شرکت نام آشنای دوو به دنبال افزایش کارایی و زیبایی ظاهری محصولات خود ، اقدام به تولید لباسشویی های سری ذن لایف (Zen Life) نمود. در نگاه اول به محصولات این سری ، طراحی بسیار زیبا و کم نقص آن چشمتان را خیره می کند. درب بزرگ طراحی شده در این لباسشویی ها ، استفاده از دستگاه را راحت تر کرده است. اما ویژگی محصولات سری ذن لایف به امکانات ظاهری محدود نشده است. استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است.

از ویژگی های مهم دیگر لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE80TS می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.  از طریق پنل و صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در قسمت جلوی لباسشویی ، به آسانی به تمامی تنظیمات دلخواه خود دسترسی خواهید داشت. اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها +++A است.

لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE80 - 1

 

معرفی لباسشویی مدل DWK-LIFE80TS

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE80TS با  دور موتور 1400 دور در دقیقه ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد. این لباسشویی سری ذن لایف به دلیل داشتن ظرفیت 8 کیلویی ، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی ، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود . یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد . دیگ تعبیه شده برای این لباسشویی دوو که ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد ، نسل جدید درام  (Emerald Drum) است که از صدمه دیدگی البسه جلوگیری می نماید و اصطکاک میان لباس‌های درحال شستشو و دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

حسام الدین صالحی بازدید : 21 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

سری ذن پرو (Zen Pro)

شرکت دوو در ادامه تولید لباسشویی های هوشمند خود ، از سری لباسشویی های حرفه ای و مدرن با نام ذن پرو (ZenPro) رونمایی کرد. این سری از محصولات تحت عنوان کلی تر مجموعه White Land عرضه شده اند. طراحی بسیار زیبا و عملکرد بالای این دستگاه ها ، آنها را در میان کاربران بسیار محبوب کرده است. . در این سری لباسشویی ها ، انواع برنامه های شستشو گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری نام برد.

 

استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است. از دیگر مزایای لباسشویی های سری ذن پرو می توان به مصرف پایین انرژی در آن اشاره کرد. گرید انرژی این محصولات A+++ است ، بدین معنا که تا 35% صرفه جویی در مصرف انرژی در این دستگاه ها لحاظ شده است.

 

لباسشویی دوو مدل DWK-PRO82 - 1

 

معرفی لباسشویی ذن پرو مدل DWK-PRO82TT

ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل DWK-PRO82TT ، دارای حداکثر دور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد . این مدل لباسشویی دوو دارای برنامه ی شستشوی Quick wash می باشد که در 19 دقیقه می توانید بهترین تجربه ی شستشو را داشته باشید . سیستم ضد چروک این لباسشویی برای جلوگیری از چروک شدن و در نتیجه راحت تر اتو شدن لباس ها می باشد .

لباسشویی DWK-PRO82TT دوو دارای 14 برنامه ی متفاوت شستشو می باشد که موجب می شود شما بهترین برنامه را برای شستن البسه ی خود انتخاب کنید . ویژگی حائز اهمیت این لباسشویی داشتن رده ی مصرف انرژی بسیار پایین است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود .

حسام الدین صالحی بازدید : 26 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-7042

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7042 سری کاریزما (Charisma)با درب بزرگ، جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو است. این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور دایرکت درایوای است.

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری Charisma مدل DWK-7042

 

 

موتور دایرکت درایو 

ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها دومین وسیله پرکاربرد در خانه است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7042 نیز دارای موتور دایرکت درایو است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,439
  • بازدید کلی : 4,381