loading...
اخبار انتخاب سنتر
حسام الدین صالحی بازدید : 26 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8040

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8040 سری کاریزما (Charisma)با درب بزرگ، از جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو می باشد. این محصول که به فناوری جدید بخار شو قوی  (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور دایرکت درایوا می باشد.

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری Charisma مدل DWK-8040

 

 

موتور دایرکت درایو 

ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها دومین وسیله پرکاربرد در خانه است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8040 نیز دارای موتور دایرکت درایو است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد شست و شو برخوردار هستند.

حسام الدین صالحی بازدید : 27 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-8022

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8022 سری کاریزما (Charisma)با درب بزرگ، از جدیدترین محصولات خانواده وایت لند (White Land) دوو می باشد. این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتورتسمه ای می باشدکه در بازار امروزی یکی از نمونه های برتر لباسشویی می باشد.

 

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری Charisma مدل DWK-8022

 

موتور دایرکت درایو

ماشین لباسشویی  یکی از مهمترین وسیله پرکاربرد در خانه های ما می باشد. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8022 نیز دارای موتور تسمه ای است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار می باشند که بسیار صدای کمی دارند.

حسام الدین صالحی بازدید : 18 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-7020

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7020 سری کاریزما (Charisma)با درب بزرگ، جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو است. این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور تسمه ای است.

 

ماشین لباسشویی دوو سری Charisma مدل DWK-7020

 

 

موتور تسمه ای 

ماشین لباسشویی بعد از یخچال فریزرها دومین وسیله پرکاربرد در خانه است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7020 نیز دارای موتور تسمه ای است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

حسام الدین صالحی بازدید : 19 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما مدل DWK-7022

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7022 سری کاریزما (Charisma)با درب بزرگ، جدیدترین محصول خانواده وایت لند (White Land) دوو است. این محصول که به فناوری جدید بخار شوی (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترین محصولات دوو در رده لباسشویی های دارای موتور تسمه ای  است.

 

 

 

ماشین لباسشویی دوو سری Charisma مدل DWK-7022

 

موتور تسمه ای

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز در خانه می باشد در خانه است. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7022 نیز دارای موتور تسمه ای  است. مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد . این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

حسام الدین صالحی بازدید : 348 چهارشنبه 08 مرداد 1399 نظرات (0)

شرکت نام آشنای دوو به دنبال افزایش کارایی و زیبایی ظاهری محصولات خود ، اقدام به تولید لباسشویی های سری ذن لایف (Zen Life) نمود. در نگاه اول به محصولات این سری ، طراحی بسیار زیبا و کم نقص آن چشمتان را خیره می کند. درب بزرگ طراحی شده در این لباسشویی ها ، استفاده از دستگاه را راحت تر کرده است. اما ویژگی محصولات سری ذن لایف به امکانات ظاهری محدود نشده است. استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است.

از ویژگی های مهم دیگر لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE80SB می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.  از طریق پنل و صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در قسمت جلوی لباسشویی ، به آسانی به تمامی تنظیمات دلخواه خود دسترسی خواهید داشت. اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها +++A است.

لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE80 - 1

 

معرفی لباسشویی مدل DWK-LIFE80SB

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE80SB با  دور موتور 1400 دور در دقیقه ، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد. این لباسشویی سری ذن لایف به دلیل داشتن ظرفیت 8 کیلویی ، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی ، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود . یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد . دیگ تعبیه شده برای این لباسشویی دوو که ظرفیت قابل ملاحظه‌ای دارد ، نسل جدید درام  (Emerald Drum) است که از صدمه دیدگی البسه جلوگیری می نماید و اصطکاک میان لباس‌های درحال شستشو و دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

حسام الدین صالحی بازدید : 19 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

ساید بای ساید اسنوا S8-3350SS

یکی از کاملترین و حرفه ای ترین محصولات شرکت اسنوا ، ساید بای ساید اسنوا S8-3350SS  از سری گالری می باشد. این سری محصول دارای قابلیت های فراوانی است. سامانه بار خانگی ساید بای ساید سری گالری دسترسی بسیار سریع به مواد غذایی پر مصرف را فراهم کرده و باعث کاهش مصرف انرژی می شود. از دیگر مزایای این محصول می توان به گنجایش بسیار بالا ، کمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداری گوشت ، سیستم سرمایش هوشمند و شش حسگر هوشمند دما اشاره کرد.

 

ساید بای ساید سری گالری مدل S8-3350SS

ساید بای ساید سری گالری مدل S8-3350SS دارای ظرفیت 34 فوت می باشد که آن را در دسته ساید بای ساید های بزرگ قرار می دهد. این ساید بای ساید حرفه ای دارای 5 طبقه مجزا با فضای بسیار عالی برای قرار دادن مواد غذایی است. این محصول امکانات بسیار زیادی ارائه کرده است که از جمله آنها می توان به وجود محفظه دسترسی سریع به مواد غذایی پر مصرف اشاره کرد. کمپرسور اینورتر دیجیتال به مصرف بهینه خود عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید محسوب می شود. این آب سرد کن دارای یک صفحه نمایش ال ای دی می باشد.

حسام الدین صالحی بازدید : 24 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2350GW سری هایپر

یکی از تولیدات موفق شرکت اسنوا ، ساید بای ساید سری هایپر این شرکت می باشد. مهمترین ویژگی این سری محصولات ظرفیت و گنجایش بالاتر آنها نسبت به سایر ساید بای ساید های مشابه است. اما این تنها برتری ساید بای ساید هایپر نیست بلکه این محصول امکانات بسیاری دارد. قابلیت هایپر مارکت خانگی (بار خانگی) برای مواد غذایی پر مصرف طراحی شده تا موجب کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر شما شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی +A اشاره کرد.

 

 

ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2350GW سری هایپر

 

سایر ویژگی ها

این محصول حرفه ای یکی از با کیفیت ترین و مدرن ترین محصولات اسنوا می باشد. ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2350GW به رنگ سفید متالیک می باشد. گنجایش این محصول 35 فوت است و جزء ساید بای ساید های بسیار جادار محسوب می شود. در طراحی این دستگاه نهایت ظرافت و زیبایی بکار رفته است. عمق این ساید بای ساید 92 سانتی متر است بنابراین به راحتی می توان انواع مواد غذایی را در آن جای داد. این محصول دارای 5 طبقه مجهزاست. در کنار این مزیت ، محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد. وجود بار خانگی برای اقلام غذایی پر مصرف مزیت دیگری است که مانع از آن می شود تا درب یخچال بارها باز و بسته شود. از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید سری هایپر می توان به آب سرد کن و یخساز خودکار ، صفحه نمایشگر ، فیلتر ضد بو ، و قابلیت سرمایش یکنواخت اشاره کرد.

حسام الدین صالحی بازدید : 25 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

معرفی ساید بای ساید اسنوا S8-2261SS

یخچال و فریزر های اسنوا در مدل ها و طرح های متنوعی تولید شده اند که یکی از مدل‌ها ساید بای ساید اسنوا S8-2261SS است تا تقریبا تمامی سلایق را پوشش دهند. در این میان ساید بای ساید های سری هارمونی یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای این شرکت می باشد. محصولات این سری دارای امکانات و قابلیت های قابل توجهی است. طراحی استاندارد این یخچال ها کاملا منطبق با کابینت های مدرن آشپزخانه صورت گرفته و حمل آن آسان است.

 

 

ساید بای ساید اسنوا S8-2261 - کیفیت برتر

 

 

کمپرسور Inverter Digital در ساید بای ساید اسنوا S8-2261SS

در  ساید بای ساید اسنوا S8-2261SSبا موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به‌علاوه این روش راه‌اندازی نرم موتور بدون هیچ‌گونه ضربه به قسمت‌های مکانیکی مثل کوپلینگ‌ها، گیربکس‌ها، تسمه‌ها و زنجیرها اتفاق می‌افتد و در نتیجه طول عمر مفید موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی افزایش می یابد.

 

حسام الدین صالحی بازدید : 23 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

معرفی سایدبای ساید اسنوا مدل S8-2340GW

سایدبای ساید اسنوا مدل S8-2340GW با جدیدترین تکنولوژی روز جهانی و با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده. همچنین اسنوا به طراحی و اندازه مناسب محصول توجه زیادی داشته که مناسب برای هر فضا و سلیقه ای باشد.امروزه مصرف انرژی و برق با توجه به افزایش تعرفه ها به طوری با اهمیت است که دیگر استفاده از کالاهای پر مصرف مقرون به صرفه نیست حتی اگر با کیفیت و دوام باشند.رتبه انرژی محصولات اسنوا همگی رتبه A هستند که کاملا کم هزینه و راندمان بالا هستند.

 

سایدبای ساید اسنوا مدل S8-2340 - سراسر تازگی

 

 

 

Make Your Kitchen Beautiful with the Built-in Style

هارمونی Built-in Styleطراحی شده به منظور نمایش هارمونی در آشپزخانه شما

عمق کم کابین متناسب با آشپزخانه های امروزی: قرارگیری یخچال داخل کابینت بدون بیرون زدگی به منظور دستیابی به حدا کثر زیبایی در آشپزخانه شما

حسام الدین صالحی بازدید : 24 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

ساید بای ساید اسنوا S8-2320GW

سری هایپر جونیور

یکی از تولیدات موفق شرکت اسنوا ، ساید بای ساید سری هایپر جونیور این شرکت می باشد. مهمترین ویژگی این سری محصولات ظرفیت و گنجایش بالاتر آنها نسبت به سایر ساید بای ساید های مشابه است. اما این تنها برتری ساید بای ساید اسنوا S8-2320GW نیست بلکه این محصول امکانات بسیاری دارد. قابلیت هایپر مارکت خانگی (بار خانگی) برای مواد غذایی پر مصرف طراحی شده تا موجب کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر شما شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی +A اشاره کرد.

 

 

 

سری هایپر جونیور - ساید بای ساید اسنوا S8-2320

 

 ساید بای ساید سری هایپر جونیور مدل S8-2320GW

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونبور مدل S8-2320GW یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید با محفظه Chiller Zone ی که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در بهترین شرایط ممکن نگهداری میکند. سامانه سرمایش این ساید را سیستم هوشمندی با سسنسورهای شش گانه کنترل میکند که کار با ساید را برای کاربران بسیار ساده کرده است. با توجه به موتور اینورتری که این ساید به آن مجهز شده است، و با تمام ویژگی های به روزی که به آنها مجهز شده است، اما به گونه ای، نحوه کارکرد موتور آن تنظیم شده است که مصرف انرژی را به پایین ترین حد خود رسانده و این ساید را در رده سایدهای کم مصرف با رتبه انرژی +A قرار داده است.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,414
  • بازدید کلی : 4,356