loading...
اخبار انتخاب سنتر
حسام الدین صالحی بازدید : 21 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

ساید بای ساید اسنوا S8-3320SS

یکی از کاملترین و حرفه ای ترین محصولات شرکت اسنوا ، ساید بای ساید اسنوا S8-3320SS گالری می باشد. این سری محصول دارای قابلیت های فراوانی است. سامانه بار خانگی ساید بای ساید S8-3320 سری گالری دسترسی بسیار سریع به مواد غذایی پر مصرف را فراهم کرده و باعث کاهش مصرف انرژی می شود. از دیگر مزایای این محصول می توان به گنجایش بسیار بالا ، کمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداری گوشت ، سیستم سرمایش هوشمند و شش حسگر هوشمند دما اشاره کرد.

 

ساید بای ساید سری گالری مدل S8-3320SS

ساید بای ساید S8-3320SS سری گالری یکی از محصولات پر طرفدار شرکت اسنوا می باشد. گنجایش این یخچال 32 فوت می باشد. از نظر ابعاد این ساید بای ساید بسیار به مدل 3320 شباهت دارد و همچنین از نظر امکانات و قابلیت های دستگاه با آن برابری می کند. این ساید بای ساید دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که توان و بازده بالایی دارد و در عین حال انرژی کمتری مصرف می کند. این محصول مجهز به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک به همراه یک پنل کامل می باشد که دارای یک نمایشگر ال ای دی است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فیلتر تصفیه آب ، خرد کن یخ و سیستم سرمایش هوشمند اشاره کرد.

حسام الدین صالحی بازدید : 24 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

ساید بای ساید اسنوا S8-2321GW

سری هایپر جونیور

یکی از تولیدات موفق شرکت اسنوا ، ساید بای ساید سری هایپر جونیور این شرکت می باشد. مهمترین ویژگی این سری محصولات ظرفیت و گنجایش بالاتر آنها نسبت به سایر ساید بای ساید های مشابه است. اما این تنها برتری ساید بای ساید اسنوا S8-2321GW  سری هایپر نیست بلکه این محصول امکانات بسیاری دارد. قابلیت هایپر مارکت خانگی (بار خانگی) برای مواد غذایی پر مصرف طراحی شده تا موجب کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر شما شود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کمپرسور قدرتمند و با بازده بالا، تکنولوژی metal Cooling و گرید انرژی A اشاره کرد.

 

 

سری هایپر جونیور - ساید بای ساید اسنوا S8-2321

 

 ساید بای ساید سری هایپر جونیور مدل S8-2321GW

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونبور مدل S8-2321GW یک هایپر مارکت خانگی است که مجهز شده است به کمپرسورهای نسل جدید، این ساید بای ساید با محفظه Chiller Zone ی که دارد، گوشت و مواد پروتئینی را در بهترین شرایط ممکن نگهداری میکند. سامانه سرمایش این ساید را سیستم هوشمندی با سسنسورهای شش گانه کنترل میکند که کار با ساید را برای کاربران بسیار ساده کرده است. با توجه به موتور اینورتری که این ساید به آن مجهز شده است، و با تمام ویژگی های به روزی که به آنها مجهز شده است، اما به گونه ای، نحوه کارکرد موتور آن تنظیم شده است که مصرف انرژی را به پایین ترین حد خود رسانده و این ساید را در رده سایدهای کم مصرف با رتبه انرژی A قرار داده است.

حسام الدین صالحی بازدید : 21 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سری PRIME 2DR مدل D2S-0037SS محصولی جدید از شرکت معروف دوو است که با طراحی بی نظیر و ویژگی های منحصربفرد توانسته بازار جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد. این محصول هم اکنون در کشور عزیزمان ایران نیر قابل خرید می باشد. در ادامه به بعضی از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد.

 

 

luxury-icon-80

طراحی با شکوه و چشم نواز
سطوح کاملا مسطح
Luxury Design
Frameless Design & 4Door Look

طراحی زیبا و مدرن در ساید بای ساید دوو پرایم، شکوه و زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.

طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

 

ساید بای ساید دوو سری پریم دو دی آر مدل D2S-0037MW

 

Inverter Copresor Icon

کمپرسور اینورتر دیجیتال

Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

حسام الدین صالحی بازدید : 26 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

سایدبای ساید دوو مدل DES-3340SS سری PARAMO از محصولات جدید شرکت بزرگ DAEWOO می باشد. این محصول طراحی فوق العاده ای که دارد نظر هر نوع سلیقه مشکل پسندی را نیز به خود جلب می کند. متخصصان شرکت برای  ساخت این یخچال طراحی ویژه ای به خرج داده است و بدنه دستگاه را بسیار مرغوب و براق نیز طراحی کرده است. این یخچال فریزر در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا برای نگهداری در هر نوع دکوری نیز مناسب باشد. محیط داخلی یخچال فریزر بسیار بزرگ طراحی شده تا کاربر بتواند انواع و اقسام مواد غذایی را به سادگی نگهداری نمایید و همچنین محیط فوق العاده بزرگی را برای نگهداری مواد گوشتی و منجمد در اختیار شما نیز قرار بگیرد.

 

 

سایدبای ساید دوو مدل DES-3340 - طراحی بی نظیر

 

 

کمپرسورهای اینورتر در سایدبای ساید دوو مدل DES-3340SS

طراحان شرکت دوو برای تولید ساید بای ساید دوو مدل DES-3340SS از نسل جدید کمپرسور های اینورتر نیز استفاده کرده است که بسیار کم صدا و کم مصرف هستند و نسبت به دیگر یخچال ها فوق العاده مقرون به صرفه می باشد. کمپرسور های اینورتر نسبت به کمپرسور های قدیمی از مزیت های بی شماری برخودار است و در کنار طول عمر بالا از قدرت خنک کنندگی بی نظیری برخودار است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوانی به برچسپ انرژی بسیار پایین یخچال نیز اشاره کرد که گرید انرژی +A را نیز اذعان خود کرده است و در دسته یخچال های کم مصرف نیز قرار گرفته است.

حسام الدین صالحی بازدید : 20 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

ساید بای ساید دوو مدل D2S-0033MW

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سری PRIME 2DR مدل D2S-0033MW محصولی جدید از شرکت معروف دوو است که با طراحی بی نظیر و ویژگی های منحصربفرد توانسته بازار جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد. این محصول هم اکنون در کشور عزیزمان ایران نیر قابل خرید می باشد. در ادامه به بعضی از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد.

luxury-icon-80

طراحی با شکوه و چشم نواز

سطوح کاملا مسطح
Luxury Design
Frameless Design & 4Door Look

طراحی زیبا و مدرن در ساید بای ساید دوو پرایم، شکوه و زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.

طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

ساید بای ساید دوو سری پریم دو دی آر مدل D2S-0033MW

کمپرسور اینورتر دیجیتال

Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

حسام الدین صالحی بازدید : 33 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

محصولی جدید از مجموعه Fresh Land

ساید بای ساید دوو مدل DES-2915MW  محصولی جدید و پیشرفته از مجموعه ساید بای ساید پارامو می باشد. کیفیت بالای ساخت در کنار طراحی جذاب و زیبا ، از ویژگی های این محصول به شمار می رود. از نکات قابل توجه محصولات سری پارامو دوو باید به کمپرسور هوشمند ، سامانه سرمایش پیشرفته و مصرف انرژی کم آن اشاره کرد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital Coolingساید بای ساید دوو

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک - ساید بای ساید دوو مدل DES-2915

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor ساید بای ساید دوو

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

حسام الدین صالحی بازدید : 27 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو D2S-3033SS سری پرایم II  یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجمموعه جدید Fresh Land سری پرایم 2 درب است که از طراحی بی نظیری بهره مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهد.

 

ساید بای ساید دوو D2S-3033 - 1

مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی

ساید بای ساید دوو D2S-3033 - سری پریم دو

سامانه سرمایش سریع یخچال

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا 150 دقیقه یا منهای 4 درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حسام الدین صالحی بازدید : 35 یکشنبه 05 مرداد 1399 نظرات (0)

انتخاب سنتر نماینده رسمی شرکت انتخاب این افتخار را دارد که با سالها تجربه در زمینه فروش لوازم خانگی کالای اصلی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه دهد.

معرفی ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034MW

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034MW  یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجمموعه جدید Fresh Land سری پرایم 3 درب که بصورت Door to Fresh Land است.

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
Digital cooling ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034MW

این سامانه در این مدل از ساید بای ساید دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک در ساید بای ساید دوو کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 1,435
  • بازدید کلی : 4,377